Beheerde services
Helpdesk-ondersteuning
Onze speciale helpdesk is beschikbaar tijdens kantooruren en biedt deskundige hulp. Of het nu gaat om een snelle vraag of een complex probleem, je weet wie je moet bellen.
Efficiënte ondersteuning op afstand
We zijn er trots op dat we 93% van de uitdagingen op afstand oplossen, zodat we snel oplossingen kunnen bieden zonder dat er bezoeken ter plaatse nodig zijn.
Ondersteuning op afstand
Voor elke vraag garanderen we een antwoord binnen 30 minuten. Ons team staat altijd klaar om in te springen en de ondersteuning te bieden die je nodig hebt, zodat je nooit in het ongewisse wordt gelaten.
Preventief onderhoud
We hanteren een proactieve aanpak om alles soepel te laten verlopen. Met regelmatig apparaatbeheer, netwerkbewaking en beheerde services vangen we potentiële problemen op voordat het problemen worden.
Uitgebreide training
We bieden praktijkgerichte training om je team te helpen het beste uit je technologie te halen. Hoe comfortabeler ze zijn, hoe beter uw ROI. Het is een win-win situatie.
