Hub voor klantenondersteuning
Dit speciale ondersteuningscentrum biedt snelle toegang tot essentiële bronnen, waaronder begeleiding bij de installatie van het product, stappen voor probleemoplossing, informatie over de garantie en contactopties voor technische ondersteuning. Of u nu een recente installatie beheert of after-sales ondersteuning nodig hebt, ons doel is te zorgen voor een naadloze en efficiënte ervaring.
Hoe kunnen we helpen?
-
Leveringsinformatie
Bezorgopties en -kosten, bestellingen volgen, vertraagde bestellingen, leveringsbeperkingen
-
Retourneren en terugbetalen
Hoe een retourzending te initiëren, terugbetalingsproces, tijdlijn
-
Betalen en bestellen
Betalingsmethoden en -voorwaarden, promotiecodes, bestellingen wijzigen/annuleren, belastinginformatie
-
Productondersteuning
Garantie-informatie, reserveonderdelen, installatieservices, productgidsen, product FAQ's
-
Duurzaamheid en recycling
Milieuvriendelijke oplossingen, recycling en
afvalverwijdering, tips voor energiebesparing, MVO-initiatieven -
Accountbeheer
Je account aanmaken/beheren, bestelgeschiedenis
Contactgegevens klantenservice
Details ondersteuningsgesprek:
Bel ons op +44 (0)1189 180 180 (ma-vr, 9 AM - 5 PM, met uitzondering van feestdagen)
Ondersteuning via live chat en e-mail:
Chat live met ons tijdens kantooruren of stuur een e-mail support@avitdirect.co.uk altijd.
Beschikbare uren voor ondersteuning:
We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 tot 17 uur.
Hoe u onmiddellijk hulp kunt inroepen:
Bel voor dringende vragen onze supportlijn +44 (0)1189 180 180 (ma-vr, 9 AM - 5 PM) voor onmiddellijke assistentie.
